Swyx is voor vandaag en morgen

Communicatie verandert voortdurend. Nieuwe ontwikkelingen, technieken en apparaten vormen uitzonderlijke uitdagingen voor bedrijven en werknemers. Wij bieden een allesomvattende, gebruiksvriendelijke en efficiënte oplossing die alle communicatiekanalen bundelt. Swyx is een geïntegreerde, softwarematige IP-communicatieoplossing die speciaal is afgestemd op het MKB. De software combineert op een slimme manier alle vormen van bedrijfscommunicatie tot één platform met een allesomvattende gebruikersinterface.

De innovatieve en intuïtief te gebruiken Swyx-software kan op mobiele apparaten, desktopcomputers of laptops worden geïnstalleerd. Op die manier wordt elk apparaat niet alleen een handige telefoon, maar ook een universeel communicatieplatform voor allerlei media. Swyx integreert spraak, e-mail, video, voicemail, fax, chat, aanwezigheidsinformatie, application sharing en alle bedrijfsrelevante toepassingen in één gebruikersinterface.

Swyx is flexibel

Tegenwoordig bestaan er veel mogelijkheden om contact op te nemen: vaste en mobiele telefonie, fax, chat, videotelefonie en e-mail. Bovendien biedt elk medium ook weer vele toepassingsmogelijkheden. Behalve dat u voor de hardwareomgeving moet zorgen, eisen al deze kanalen ook de aandacht op van uw medewerkers en veronderstellen ze een hoge mate van organisatie.
WS_flexible_2

Dankzij de vele extra opties kunt u Swyx flexibel uitbreiden tot een compleet Unified Communications System. Hoe u ook begint met Swyx, u legt het fundament voor een toekomstgericht communicatieplatform, waarmee u up-to-date blijft dankzij voortdurende functionele verbeteringen en upgrades.

Swyx is persoonlijk

Het unieke skin-concept van SwyxIt! stelt u in staat om snel en ongecompliceerd de gebruikersinterface te veranderen. SwyxIt!-gebruikers kunnen kiezen uit een groot aantal meegeleverde skins die passen bij de speciale vereisten van hun werkplek. Voor de centrale receptie of hoofdgebruiker kiest u een interface met een groot aantal sneltoetsen en lijnknoppen. Gebruikers met standaardbehoeftes kunnen kiezen voor een compactere interface.

Swyx-Client-Mobile-Devices-EN

Integratie met Outlook en Lotus Notes

Swyx werkt samen met de toonaangevende groupwareprogramma’s Microsoft® Outlook en Lotus® Notes. Integratie met bestaande en bekende toepassingen leidt bij gebruikers, naast een verbeterde productiviteit, ook tot een hogere acceptatie van nieuwe functies.

WS_flexible_5

Pc en telefoon perfect gecombineerd

Swyx kan de SwyxIt!-telefoniesoftware koppelen aan een SwyxPhone IP-telefoon in de zogenaamde CTI-modus (Computer Telephony Integration). Op deze manier kunt u alle oproepen eenvoudig vanaf uw pc beheren met SwyxIt! – inclusief uw eigen kantoortelefoon. De CTI-modus heeft verder als voordeel dat de volledige Swyx-functionaliteit ook in terminalserveromgevingen (bijvoorbeeld in combinatie met thin-clients) beschikbaar kan worden gemaakt.

Tegenwoordig bestaan er veel mogelijkheden om contact op te nemen: vaste en mobiele telefonie, fax, chat, videotelefonie en e-mail. Bovendien biedt elk medium ook weer vele toepassingsmogelijkheden. Behalve dat u voor de hardwareomgeving moet zorgen, eisen al deze kanalen ook de aandacht op van uw medewerkers en veronderstellen ze een hoge mate van organisatie.Swyx-Client-Devices-EN

Swyx is productief

Met Swyx koppelt u de bedrijfscommunicatie op eenvoudige wijze aan uw bedrijfsprocessen. Hierdoor worden niet alleen de bedrijfsprocessen gestroomlijnd, maar ontstaan er ook volledig nieuwe vormen van samenwerking met bedrijfspartners en klanten. Tegelijkertijd blijven de investeringen die u hebt gedaan in procestoepassingen gewaarborgd.

Swyx is beter presteren

ZIEN EN GEZIEN WORDEN – AANWEZIGHEIDSINFORMATIE/PRESENCE

Met de aanwezigheidsinformatie in Swyx wordt de eigen bereikbaarheid aan andere werknemers getoond. Teamleden kunnen zo zien wie er is aangemeld en meteen contact opnemen met de gewenste deelnemer. Daarmee bespaart u tijd en vermijdt u vergeefse communicatiepogingen.WS_performance_2_EN - kopie

Swyx geeft inzicht

Met SwyxIt! kunt u uw eigen sneltoetsen definiëren voor interne en externe contacten, zodat u snel toegang hebt tot vaak gekozen nummers. Tabbladen zorgen voor structuur in de sneltoetsen, bijvoorbeeld door de onderverdeling op afdeling. Het gesprekslogboek geeft tevens op elk gewenst moment een overzicht van alle ingekomen en uitgegane oproepen, herhaalde en gemiste oproepen, eigen terugbelverzoeken en digitaal opgenomen gesprekken.

WS_performance_3_EN

Nooit meer zoeken naar telefoonnummers

Naast een persoonlijk telefoonboek is er natuurlijk ook een bedrijfstelefoonboek beschikbaar. De aanwezigheidsinformatie voor de gekozen communicatiepartner wordt eveneens in het bedrijfstelefoonboek weergegeven. De gebruiker kan eenvoudig in de telefoonboeken of via SwyxIt! zoeken naar vermeldingen. Met de handige hotkey-functionaliteit selecteert u met de muis telefoonnummers en belt u deze vanuit elke Windows-toepassing.

WS_performance_4_EN

Voice mail zonder grenzen

 

Elke gebruiker beschikt over een eigen voicemailsysteem met diverse functies. Voicemails kunnen:

  • door de server als bijlage bij een e-mail worden verstuurd en door de ontvanger worden beluisterd.
  • na ontvangst in het e-mailpostvak worden doorgestuurd, beantwoord, opgeslagen of verwijderd.
  • met een telefoon of met SwyxIt! via externe toegang worden beluisterd.WS_performance_5_EN

Swyx is op de hoogte

Met de geïntegreerde Call Routing Manager kunt u oproepen automatisch doorschakelen naar een nader te definiëren nummer, bijvoorbeeld een mobiel telefoonnummer of het nummer van een andere werknemer. Dit kan bijvoorbeeld handig zijn wanneer u de oproep niet zelf kunt aannemen. Dankzij de intelligente doorschakeling op basis van uw status of agenda-informatie in Microsoft® Outlook of IBM Lotus® Notes hoeft u doorschakelingen niet meer handmatig aan of uit te zetten: SwyxServer weet of een gebruiker momenteel bereikbaar is of niet. Met de geïntegreerde regelassistent kunnen omleidingen bovendien worden ingesteld op basis van bepaalde tijdstippen, week- of feestdagen.

WS_performance_6_EN - kopie

Betere service, tevreden klanten

Swyx omvat de Graphical Script Editor (GSE), een krachtig hulpprogramma waarmee u eenvoudig complexe reeksen van beslissingen, acties en handelingen kunt toewijzen aan inkomende oproepen. U kunt bijvoorbeeld interactieve antwoordsystemen (Interactive Voice Response, IVR) definiëren, waarmee oproepen worden doorgeschakeld naar meerdere nummers of specifieke afdelingen. Hiermee voorkomt u dat belangrijke oproepen worden gemist en zorgt u ervoor dat ze altijd bij de juiste persoon terechtkomen.

WS_performance_7 - kopie

Swyx is eenvoud

Eenvoudig beheer betekent dat bedrijfspersoneel instellingen en wijzigingen snel en eenvoudig kan doorvoeren. Nieuwe functies en uitbreidingen kunnen op die manier in een handomdraai worden geïmplementeerd.

Swyx integreert naadloos

Eindapparaten zoals IP-kantoortelefoons kunnen gewoon op het lokale netwerk (Local Area Network) worden aangesloten en worden door de SwyxServer gedetecteerd. De benodigde configuratie gebeurt automatisch, zodat de eindapparaten meteen kunnen worden gebruikt. De integratie in Microsoft® Active Directory maakt ook het beheer van grotere Swyx-installaties eenvoudig.

WS_easy_2

Swyx bespaart geld

Met Swyx als totaaloplossing profiteert u van alle voordelen die een serverconsolidatie met zich meebrengt: lagere hardwarekosten, minder energieverbruik, ruimtebesparing en maximale beschikbaarheid.

Bij Swyx gaat al het spraak- en gegevensverkeer via uw bestaande IP-netwerk. Dit vermindert niet alleen de complexiteit van uw infrastructuur, maar verlaagt ook de kosten op het gebied van aanschaf, ingebruikname, onderhoud en eventuele uitbreidingen.WS_easy_3

Swyx koppelt met filialen

Voor bedrijven met meerdere locaties die de functionaliteit van het telefoonsysteem van hun hoofdkantoor graag willen uitbreiden naar hun filialen biedt Swyx een flexibele oplossing: centraal beheer, openbare telefoonboeken en het gebruik van bestaande dataverbindingen voor gratis telefoonverkeer. Het gebruik van VPN-verbindingen zorgt voor communicatiebeveiliging op het hoogste niveau.

WS_easy_4

Swyx is open

De SwyxIt!-webextensies bieden volledig nieuwe mogelijkheden voor snelle en eenvoudige serverintegraties in bedrijfsrelevante toepassingen van derden. Er kunnen bijvoorbeeld oproepgebeurtenissen worden gedefinieerd waarbij een webdienst wordt geladen.

Swyx is integreerbaar

SwyxIt! beschikt over een universele interface die een naadloze integratie van andere samenwerkingstoepassingen mogelijk maakt. Met de plug-in-technologie kunt u extra functionaliteiten aan telefoongesprekken toevoegen. Andere fabrikanten en systeemintegratoren kunnen op die manier eenvoudig en effectief extra samenwerkingstoepassingen aan SwyxIt! toevoegen.

WS_open_2_EN - kopie

Swyx is altijd op maat

Swyx biedt gratis toegang tot de Software Development Kit (SDK) waarmee klanten de communicatiefuncties van Swyx kunnen aanpassen aan hun eigen vereisten. De SDK biedt toegang tot alle SwyxIt!-functies, zodat u de volledige functionaliteit in uw eigen toepassingen kunt integreren.

WS_open_3_EN

Swyx is mobiel

Swyx integreert mobiele telefonie op een eenvoudige manier in de communicatie van uw bedrijf. Dit wordt ook wel Fixed Mobile Convergence (FMC) genoemd. Hierdoor kunnen medewerkers ook op hun mobiele telefoons gebruikmaken van alle belangrijke telefoniefuncties.

Swyx-Mobile-Devices-EN

Swyx is onderweg

Dankzij het mobiliteitsconcept van Swyx hoeven uw medewerkers slechts één telefoonnummer op te geven waarop ze te bereiken zijn. Dit is ongeacht het gebruikte apparaat (één-nummer-principe). Bij gesprekken vanaf de mobiele telefoon wordt aan de gesprekspartner het telefoonnummer op kantoor getoond, en niet het mobiele nummer. Afhankelijk van de gebruikte mobiele telefoon is er een groot aantal extra functies beschikbaar, die het gebruik van de persoonlijke telefoonomgeving onderweg mogelijk maken. De SwyxIt! Mobile Client maakt van uw mobiele telefoon een kantoortelefoon waarmee u mobiel gebruikmaakt van de handige Swyx-telefoniefuncties.

iPhone & Android smartphones zijn van de partij

Met SwyxIt! Mobile kunt u uw Apple® iPhone of Android-telefoon snel een eenvoudig integreren in uw bedrijfscommunicatie. Op die manier hebt u ook onderweg toegang tot alle zakelijke contacten, inclusief de actuele aanwezigheidsinformatie. Ook oproeplijsten en omleidingen zijn op afstand snel en eenvoudig op te roepen.

SwyxItMobile-(EN)